T1 VALORANT julkaisee lausunnon uudesta apuvalmentajan PUBG-huijauskiellosta

lähettänyt 2026-07-23

Screengrab T1: n kautta

T1: n VALORANT-valmentajat julkaisivat aiemmin tänään lausunnon apuvalmentaja Cody “Stunner” MacLeodin kieltämisestä huijaamisesta hänen PUBG-uransa aikana.

"Halusimme kaikkien ymmärtävän, että olemme ja olemme täysin tietoisia Codyn historiasta, mukaan lukien kielto, jonka hän sai siitä, että huijaukset oli asennettu kahdelle erilliselle tilille PUBG-uransa aikana", kertoi T1: n päävalmentaja David Denis.

Viesti käyttäjiltä @daviddenisnd ja @StunnerFPS. pic.twitter.com/Nz4HPhIlw0

— T1 (@ T1) 9. huhtikuuta 2021

Stunner puhui myös T1: n videossa, jossa kerrottiin yksityiskohtaisesti hänen urastaan ​​ja siitä, kuinka paljon kielto hänelle maksoi.

Kiellon ajankohtana Stunner tunnettiin nimellä "Exko" Magno "Pr0phie" Ramosin mukaan, joka lähetti PUBG: n esporttijoukkueen päätöksen Stunnerista viime yönä.

Doing työni yhtenä Valorantin PUBG-pelaajista levittää tietoisuutta siitä, että @ T1 otti uuden apuvalmentajan @StunnerFPS, sama kaveri, jonka PUBG tutki ja päätyi huijaamiseen, on nyt muuttanut nimeäänExkosta StunnerFPS: ään - ajattelin, että sinun pitäisi tietää. pic.twitter.com/GpHF9XzoRC

— Pr0phie (@ pr0phie) 8. huhtikuuta 2021

T1 ilmoitti Stunnerin VALORANT-tiiminsä uudeksi apuvalmentajaksi 8. huhtikuuta - ja vastauksiin hänen ilmoitukseensa seurasi kaaos. .

Meillä on ilo ilmoittaa @StunnerFPS Valorant-tiimimme apuvalmentajaksi! pic.twitter.com/eSSrbOOAy8

— T1 (@ T1) 8. huhtikuuta 2021

"'Suuri analyyttinen mieli' Joo, hänellä oli loistava analyyttinen mieli, kun hänet kiellettiin huijaamisesta PUBG: ssa ja estettiin kaikki pelaajat ja muuttaa nimeään jokaisessa pelissä ja ratsastaa tiensä kohtaukseen ", sanoi Zenith Esports PUBG-pelaaja Jaden" Vegas "James vastauksena ilmoitukseen.

"Et voi vain huijata PUBG: ssä ja muuttaa sitten nimeä kaverini", sanoi entinen PUBG-pelaaja ja nykyinen Luminosity VALORANT -pelaaja Diondre "YaBoiDre" Bond.

Lausunnossa Stunner myönsi vian. "Se on ikuisesti suurin pahoillani", Stunner sanoi. "Se katkaisi monet mahdollisuuteni, ja se on ok.Päivän lopussa olen itse syyllinen siihen, että olen ollut osa tätä tapahtumaa. "

Denis toisti kantansa ja sanoi uskovansa, että Stunner on muuttunut.

Varmista seuraa meitä YouTubessa saadaksesi lisää esporttiuutisia ja -analyyseja.